torsdag den 5. januar 2012

Torsdag d. 5/1/2012.

Sikke en dejlig dag idag. Har sat og snakket med mor hele formiddagen, også kørte vi til Hovedgård og fandt vores DRØMME lejlighed. Det bliver dejligt at komme derud. Så til møde med Lone, wow det gik godt! Endelig blev der lagt en plan for hvad jeg skal den kommende tid! Har al den tid jeg skal bruge for at hele, også starter min praktik.. Dejligt. Boksetræning lige om hjørnet, 4 x 2 timer om ugen + 4 x 3 timers styrketræning. Også skal jeg begynde og løbe igen til marts. Det bliver så dejligt at komme i form igen. Så fra nu af hedder det træning, gruppen og individuelle samtaler. Rigtig rart der er styr på det hele nu. Lone får sat en lærer til at sende mig nogle opgaver, så jeg ellers har noget og lave. Savner faktisk at skrive stile og sådan.. Men alt i alt, endte det ud i en rigtig dejlig dag, sådan nogle kan man ikke få for mange af! Savner ham den søde Alexander lidt for meget...
Jeg håber at i også har haft en skøn dag! :-)
Kram herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar